div.rtfdoc p {margin:0px} div.rtfdoc {font-family: Tahoma} .rtfdocfont0 {font-family: Tahoma} .rtfdocfont1 {font-family: Tahoma} .rtfdocfont2 {font-family: Tahoma} .rtfdocfont3 {font-family: Symbol} Bezdrátový parkovací systém zadní s 4 čidly je určený pro detekci překážek za vozidlem. Díky bezdrátovému LCD displeji je velmi usnadněna instalace - nemusíte protahovat žádné kabely mezi přední a zadní částí vozidla. Technické parametry • napájecí napětí: 12 V/100 mA • pracovní teplota:... Celý popis
Koupit za 1 597 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Parkovací systém bezdrátový s LCD, 4 senzory
Doprava:
59 Kč
Skladem
1 597 Kč
Koupit za 1 597 Kč
Parkovací systém bezdrátový s LCD, 4 senzory
Doprava:
zdarma
Skladem
1 597 Kč
Koupit za 1 597 Kč
Parkovací systém bezdrátový s LCD, 4 senzory, STM PS4W
Doprava:
zdarma
Skladem
1 597 Kč
Koupit za 1 597 Kč
Parkovací systém bezdrátový s LCD, 4 senzory
Doprava:
zdarma
Skladem
1 597 Kč
Koupit za 1 597 Kč
Parkovací systém bezdrátový s LCD, 4 senzory ps4w
Doprava:
zdarma
Skladem
1 564 Kč
Koupit za 1 564 Kč
Popis
div.rtfdoc p {margin:0px}
div.rtfdoc {font-family: Tahoma}
.rtfdocfont0 {font-family: Tahoma}
.rtfdocfont1 {font-family: Tahoma}
.rtfdocfont2 {font-family: Tahoma}
.rtfdocfont3 {font-family: Symbol}
Bezdrátový parkovací systém zadní s 4 čidly je určený pro detekci překážek za vozidlem. Díky bezdrátovému LCD displeji je velmi usnadněna instalace - nemusíte protahovat žádné kabely mezi přední a zadní částí vozidla.
Technické parametry
• napájecí napětí: 12 V/100 mA
• pracovní teplota: -30 o - +80 oC
• detekční rozsah: 0,3 - 2,5 m
• rozměr LCD : š x 95 mm, v x 36 mm, h x 50 mm
• dosah bezdrátového přenosu: 20 m
• přenos na frekvenci 433 Mhz
• hlasitost akustické signalizace: 70-80 dB
• průměr senzorů: 18,5 mm
• systém je aktivován automaticky při zařazení zpátečky
• signalizace probíhá akusticky (je možné vypnout) a opticky na černě podsvíceném LCD displeji a číselným zobrazením vzdádlenosti
• komunikace mezi LCD displejem a řídící jednotkou probíhá bezdrátově, což podstatně urychluje montáž systému
• systém je vybaven detekcí vadného senzoru, v případě poruchy se informace zobrazí na displeji
• systém rozlišuje překážky zvlášť na levé a pravé straně
Upozornění
Senzory nejsou vhodné do kovových nárazníků a dále do vozidel, u nichž některá součást zasahuje do vyzařovacího pole senzorů.
Senzory je možné lakovat do barvy vozu, avšak nástřik by měl být proveden profesionálně, tenkou vrstvou. Celková vrstva nástřiku by neměla přesáhnout 70nm. Hlavní zásadou při nástřiku je, aby nedošlo ke spojení (slepení) vnitřní a vnější části senzoru vrstvou barvy - tedy zachování čisté distanční mezery mezi oběma částmi. Při použití vypalovacího laku vypalovat max. při teplotě 60o po dobu 35 min.
div.rtfdoc {font-family: Tahoma}
.rtfdocfont0 {font-family: Tahoma}
.rtfdocfont1 {font-family: Tahoma}
.rtfdocfont2 {font-family: Tahoma}
.rtfdocfont3 {font-family: Symbol}
Bezdrátový parkovací systém zadní s 4 čidly je určený pro detekci překážek za vozidlem. Díky bezdrátovému LCD displeji je velmi usnadněna instalace - nemusíte protahovat žádné kabely mezi přední a zadní částí vozidla.
Technické parametry
• napájecí napětí: 12 V/100 mA
• pracovní teplota: -30 o - +80 oC
• detekční rozsah: 0,3 - 2,5 m
• rozměr LCD : š x 95 mm, v x 36 mm, h x 50 mm
• dosah bezdrátového přenosu: 20 m
• přenos na frekvenci 433 Mhz
• hlasitost akustické signalizace: 70-80 dB
• průměr senzorů: 18,5 mm
• systém je aktivován automaticky při zařazení zpátečky
• signalizace probíhá akusticky (je možné vypnout) a opticky na černě podsvíceném LCD displeji a číselným zobrazením vzdádlenosti
• komunikace mezi LCD displejem a řídící jednotkou probíhá bezdrátově, což podstatně urychluje montáž systému
• systém je vybaven detekcí vadného senzoru, v případě poruchy se informace zobrazí na displeji
• systém rozlišuje překážky zvlášť na levé a pravé straně
Upozornění
Senzory nejsou vhodné do kovových nárazníků a dále do vozidel, u nichž některá součást zasahuje do vyzařovacího pole senzorů.
Senzory je možné lakovat do barvy vozu, avšak nástřik by měl být proveden profesionálně, tenkou vrstvou. Celková vrstva nástřiku by neměla přesáhnout 70nm. Hlavní zásadou při nástřiku je, aby nedošlo ke spojení (slepení) vnitřní a vnější části senzoru vrstvou barvy - tedy zachování čisté distanční mezery mezi oběma částmi. Při použití vypalovacího laku vypalovat max. při teplotě 60o po dobu 35 min.
Parametry
Výrobce | Stualarm |